Kliknij by się zarejestrować on-line
UWAGA: w przypadku telefonicznej zmiany terminu wizyty, prosimy o nieodpisywanie "NIE" na otrzymanego sms-a przypominającego o wizycie.
Aplikacja mobilna
Rezerwacja wizyt możliwa jest również dzięki aplikacji mobilnej VisiMed zintegrowanej w pełni z systemem OSOZ.
Instrukcja rejestracji on-line w OSOZ
System rezerwacji umożliwia umawianie obecnie wizyt komercyjnych na dwa sposoby - z kontem i bez konta.
Wybór terminu rezerwacji
System umożliwia wyszukiwanie terminów wizyt po lekarzu oraz specjalizacji.
1. Rejestracja na najbliższy termin - system proponuje kilka pierwszych wolnych terminów wizyt, wystarczy kliknąć w jeden z nich przy przejść do rezerwacji na zaproponowaną godzinę.
2. Wybór innego terminu - klikamy na wizytówce wybranego lekarza w pozycję "więcej"
Terminarz umożliwia wybór konkretnej daty i godziny wizyty. Terminarz w zależności od ustawienia pola Wolne terminy wyświetla wszystkie typy godzin, tylko godziny dla wizyt komercyjnych lub tylko godziny NFZ. Dostepne terminy NFZ wyświetlane są w kolorze niebieskim, terminy komercyjne w kolorze zielonym.
Po wybraniu terminu rezerwacji zostaną Państwo poproszeni o zalogowanie do systemu lub wybranie opcji rezerwacji bez konta.
Rezerwacja wizyty z kontem
W przypadku tej opcji, pierwsza rejestracja powinna odbyć się osobiście lub telefonicznie, wówczas należy naszym konsultantom podać numer karty OSOZ, który zostanie uzupełniony w państwa danych. Po uzupełnieniu numeru karty OSOZ będą Państwo mogli rejestrować się na kolejne wizyty internetowo.
Po wybraniu terminu system poprosi o zalogowanie się do konta. Po potwierdzeniu danych wizyty, status rezerwacji można śledzić w panelu Moje wizyty.
Rezerwacja wizyty bez konta
W przypadku rejestracji bez konta, po wybraniu terminu wizyty należy obowiązkowo podać dane:
- Nazwisko pacjenta
- Imię pacjenta
- Pesel pacjenta
- Numer telefonu
- Adres email
Po uzupełnieniu i zatwierdzeniu danych otrzymają Państwo potwierdzenie zarezerwowanej wizyty na podany adres email.
Rezygnacja z wizyty
W przypadku rezygnacji z wizyty wystarczy kliknąć w odpowiedni link w potwierdzeniu mailowym (rezerwacja bez konta) lub przycisk Anuluj wizytę z panelu moje wizyty (rezerwacja z kontem)