Kliknij by się zarejestrować on-line

UWAGA: w przypadku telefonicznej zmiany terminu wizyty, prosimy o nieodpisywanie "NIE" na otrzymanego sms-a przypominającego o wizycie.

Aplikacja mobilna

Rezerwacja wizyt możliwa jest również dzięki aplikacji mobilnej VisiMed zintegrowanej w pełni z systemem OSOZ.

Google Play
app mac
 


Instrukcja rejestracji on-line w OSOZ

System rezerwacji umożliwia umawianie obecnie wizyt komercyjnych na dwa sposoby - z kontem i bez konta.

 

Wybór terminu rezerwacji

System umożliwia wyszukiwanie terminów wizyt po lekarzu oraz specjalizacji.

Wybór terminu

 

1. Rejestracja na najbliższy termin - system proponuje kilka pierwszych wolnych terminów wizyt, wystarczy kliknąć w jeden z nich przy przejść do rezerwacji na zaproponowaną godzinę.

2. Wybór innego terminu - klikamy na wizytówce wybranego lekarza w pozycję "więcej"

 

Terminarz umożliwia wybór konkretnej daty i godziny wizyty. Terminarz w zależności od ustawienia pola Wolne terminy wyświetla wszystkie typy godzin, tylko godziny dla wizyt komercyjnych lub tylko godziny NFZ. Dostepne terminy NFZ wyświetlane są w kolorze niebieskim, terminy komercyjne w kolorze zielonym.

Panel 2

 

Po wybraniu terminu rezerwacji zostaną Państwo poproszeni o zalogowanie do systemu lub wybranie opcji rezerwacji bez konta.

 

Rezerwacja wizyty z kontem

W przypadku tej opcji, pierwsza rejestracja powinna odbyć się osobiście lub telefonicznie, wówczas należy naszym konsultantom podać numer karty OSOZ, który zostanie uzupełniony w państwa danych. Po uzupełnieniu numeru karty OSOZ będą Państwo mogli rejestrować się na kolejne wizyty internetowo.

Po wybraniu terminu system poprosi o zalogowanie się do konta. Po potwierdzeniu danych wizyty, status rezerwacji można śledzić w panelu Moje wizyty.

Rejestracja z kontem

 

Rezerwacja wizyty bez konta

W przypadku rejestracji bez konta, po wybraniu terminu wizyty należy obowiązkowo podać dane:

  • Nazwisko pacjenta
  • Imię pacjenta
  • Pesel pacjenta
  • Numer telefonu
  • Adres email

Rejestracja z kontem

 

Po uzupełnieniu i zatwierdzeniu danych otrzymają Państwo potwierdzenie zarezerwowanej wizyty na podany adres email.

Rezygnacja z wizyty

W przypadku rezygnacji z wizyty wystarczy kliknąć w odpowiedni link w potwierdzeniu mailowym (rezerwacja bez konta) lub przycisk Anuluj wizytę z panelu moje wizyty (rezerwacja z kontem)