Oferowane usługi

Wyjątkowe miejsce na mapie Lublina.

To nie jest zwyczajny klub fitness, to miejsce, w którym zespół specjalistów zaopiekuje się Tobą, a Ty będziesz dumny z osiągniętych efektów. Do Twojej dyspozycji są trenerzy personalni, dietetycy, fizjoterapeuci oraz psychologowie, dzięki którym nie zboczysz z obranego celu.

Zapraszamy na zajęcia grupowe i treningi personalne.

Warsztaty Zdrowia

 

Opis zajęć grupowych

 

  1. Cross Shape: trening wytrzymałościowo - siłowy, mający na celu wzmocnić oraz wyrzeźbić sylwetkę.

    Cross Shape jest treningiem zróżnicowanych i intensywnych ćwiczeń na całe ciało.
    Trening opierający się na systemie stacyjnym, podczas którego wykonuje się ćwiczenia z różnym obciążeniem.
    Poziom zajęć: początkujący, który ma na celu wprowadzić organizm do progresywnego stopniowania wysiłku.
    Przykładowe ćwiczenia podczas treningu: przysiady, pompki, ćwiczenia na mięśnie brzucha w podporach, ćwiczenia na maszynach, oraz wiele więcej.
    Materiały: sztangi, piłki lekarskie, hantle, kettle, maty, oraz wiele więcej.
     
  2. Fit Ladies: zajęcia sportowo – integracyjne

    Fit Ladies są zajęciami dla wszystkich, trening, który ma na celu odstresować, zmotywować, oraz wzbudzić pozytywne nastawienie.
    Zajęcia pełne niespodzianek, trening obwodowy, interwałowy, stretching, gry i zabawy oraz wiele więcej.
    Na zajęciach podopieczni dużo się uczą jak wykonywać poprawnie technicznie poszczególne ćwiczenia wykonywane podczas zajęć.
    Materiały: maty, materace, piłki lekarskie, sztangi, hantle, kettle, wiele więcej.
     
  3. Stretching - ćwiczenia rozluźniające: zajęcia, które mają na celu rozluźnić ciało, poprawić postawę oraz wzmocnić organizm.

    Stretching: zajęcia dla wszystkich nie zależnie od stopnia zaawansowania, przede wszystkim dla osób, które mają pracę siedzącą lub mało aktywności podczas całego dnia.
    45 minut zajęć opierając się na wzmocnieniu organizmu oraz rozluźnienia mięśni które są mocno pospinane.
    Ćwiczenia będą wykonywane wolno, kontrolując dokładny wdech i wydech dotleniając mózg jak i każdą komórkę naszego organizmu.
    Materiały: maty oraz materace, pałeczki.
     
  4. Trening funkcjonalny: intensywne ćwiczenia, które mają na celu wzmocnić mięśnie, szybkość, wytrzymałość, gibkość.

    Trening funkcjonalny pełni funkcje lepszego samopoczucia oraz postawy w naszym dniu codziennym.
    Ruchy, które wykonujemy w ciągu dnia jak na przykład wstawanie z krzesła, podnoszenia paczki z podłogi oraz wiele innych czynności są ćwiczeniami, które należy umieć wykonać dobrze technicznie.
    Trening jest przygotowany w formie stacyjnym (czas trwania stacji od 60 do 90 sekund).
    Celem treningu jest poprawić naszą stabilizację, wzmocnić mięśnie, poprawić kondycje oraz koordynacje.
     
  5. Core + Glutes: trening wzmacniający

    Zajęcia Core + Glutes mają na celu ukształcić sylwetkę, wzmocnić mięśnie głębokie tułowia (mięśni brzucha oraz mięśni pośladkowych), poprawić postawę ciała.
    Ćwiczenia wolne z obciążeniem własnego ciała oraz przyborami (sztangi, kettle, bandy elastyczne), z wracając uwagę na czucie mięśniowe oraz wzorce wdechowe.
    Zajęcia są dla wszystkich, niezależnie w jakim stopniu zaawansowania się znajdują.
     
  6. Body Pump: to rytmiczny trening z lekkim obciążeniem, który ma na celu wyrzeźbić całe ciało.

    Body Pump: trening łączący ze sobą ćwiczenia siłowe oraz tlenowe, który ma na celu przyśpieszyć metabolizm oraz spalić jak najwięcej kalorii.
    Intensywny trening w grupie podniesie endorfiny, poprawi samopoczucie i pewność siebie.
    Trening dla osób, które mają tryb życia siedzący, potrzebują wzmocnić kręgosłup, oraz lubią wyzwania, podnieść poprzeczkę.
     
  7. Fat Killer: trening o wysokiej intensywności spalania tkanki tłuszczowej.

    Fat Killer jest treningiem interwałowym o wysokiej intensywności, na celu ma spalić jak najwięcej tkanki tłuszczowej oraz wyrzeźbić ciało.
    Ćwiczenia wykonując szybko w krótkim czasie, w ten sposób przyspieszając metabolizm.
    Trening niestety nie jest polecany dla osób z problemami serca.
     
  8. Gimnastyka poranna: najlepszym sposobem na rozruch.

    Gimnastyka poranna to zajęcia, które mają na celu pobudzić organizm do działania.
    Rozruch z pozytywnym nastawieniem, skoncentrowany na pobudzeniu mięśni do pracy.
    Ćwiczenia tlenowe, rozciąganie oraz ćwiczenia wdechowe.
     
  9. Zdrowy kręgosłup: zajęcia mające na celu poprawić ruchomość kręgosłupa oraz zadbanie o kondycje.

    Zdrowy kręgosłup są to zajęcia, które skupiają uwagę na stabilizacje kręgosłupa, poprawę ruchomości stawu biodrowego.
    Ćwiczenia wolne, dbając o prawidłowe dotlenienie organizmu.
    Poranne zajęcia, które mają również na celu pobudzić organizm do działania.
     
  10. Turbo Pobudka: trening poranny o charakterze interwałowym.

    Turbo pobudka jest treningiem interwałowym o charakterze siłowym.
    Zajęcia, które mają na celu przyśpieszyć metabolizm, spalić jak najwięcej kalorii.
    Trening stacyjny na najwyższych obrotach z pozytywną energią.
     
  11. Aktywny rozruch: trening cardio

    Zajęcia cardio + stretching aktywny
    Zajęcia poranne, które mają na celu pobudzić ciało do najlepszej dyspozycji ćwiczeniami o stałym tempie.
    Ćwiczenia wdechowe, aby do tlenić ciało, rozciąganie aktywne, ćwiczenia wzmacniające.
    Zajęcia są dla wszystkich nie zależnie od poziomu, w którym dana osoba się znajduje.
    Czas trwania zajęć 45 min
     
  12. Fat Burning:

    Trening interwałowy skierowany do osób, które w szybkim czasie chcą zredukować wagę, poprawić kondycję i wydolność organizmu. Zajęcia charakteryzujące się szybkim tempem, dzięki którym uwolnisz hormony szczęścia i spalisz mnóstwo kalorii.
     
  13. Brazylijskie pośladki:

    Trening ukierunkowany na dolne partie ciała, a w szczególności na pośladki.
    Obejmuje on różnorodne ćwiczenia wzmacniające, mające poprawę ich wyglądu.
    Jeśli chcesz mieć uniesioną, jędrna i kształtną pupę, koniecznie dodaj te zajęcia do swojego planu treningowego!
     
  14. Joga:

    Popracujemy nad wzmocnieniem i wysmukleniem sylwetki, a także nad zwiększeniem ruchomości w stawach, elastycznością i gibkością ciała.
    Joga jest również świetnym pomysłem na rozluźnienie i odstresowanie.

 

Grafik zajęć

 

wejscia pojedynczekarnety 30
treningi personalnepakiety treningow